تاپینگ بستنی فانتزی ۵ کاسه

تاپینگ بستنی یکی از مهمترین وسایل در فروشگاه های بستنی فروشی است. تاپینگ بستنی علاوه بر اینکه ویترینی زیبا برای بستنی فروشی هاست کاربردهای دیگری نیز دارد.

از جمله مهمترین قسمت هر فروشگاه ویترین نمایش دهنده ی اقلام و اجناس فروشگاه می باشد. از این رو تاپینگ بستنی  مهمترین جزء ویترین فروشگاه های بستنی فروشی هستند که به صورت کاسه های استیل جدا از هم در اشکال مکعبی و شیشه خم مورد استفاده قرار می گیرند. تاپینگ بستنی علاوه بر نمایش دادن بستنی های میوه ای کاربردهای فراوان دیگری دارد.

کاربرد تاپینگ بستنی ارزان

تاپینگ های بستنی جالب ترین وسایلی هستند که برای نگهداری اقلام متعددی از خوراکی ها به صورت مجزا در شرایط دمایی مناسب برای قرار گرفتن در ویترین فروشگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. تاپینگ بستنی معمولا برای ارائه دادن رنگ های متنوعی از مواد خوراکی به صورت کاسه های جدا از هم در جنس استیل به شکل شیشه خم و یا مکعبی در معرض عموم به کار برده می شوند. یخچال های در بر دارنده ی تاپینگ های بستنی از شیشه های مرغوبی ساخته شده که به خوبی می توانند علاوه بر حفظ دمای خنک درون یخچال محتوای درون تاپینگ های بستنی را به خوبی نمایش دهد. این تاپینگ های بستنی در تعداد متنوع ۵ و  ۱۰ الی ۲۰ کاسه تولید و به حالت مسطح و شیبدار در ویترین های بستنی و سایر ویترین ها مورد استفاده قرار می گیرند. کمپرسور به کار رفته در این گونه ویترین ها کم مصرف و با کیفیت بوده و فضای درونی یخچال به کمک چراغ های LED نورپردازی عالی شده است. امروزه چنین دستگاه های مدرنی توانسته دکوراسیون فروشگاه ها را زیباتر و جذاب تر نموده و میزان فروش مراکز مختلف را تا حد چشمگیری افزایش دهد. ترموستات به کار رفته شده در ویترین های بستنی فروشی ها و سایر ویترین هایی که دارنده ی تاپینگ های بستنی هستند قابلیت تنظیم سرما را به تمامی کاسه ها و تمامی ردیف ها را خواهد داشت.

عرضه ی تاپینگ بستنی کوچک فانتزی

تاپینگ بستنی از جمله کالاهایی بوده که طرح، مدل و جنس آن می تواند در ارائه نمودن محصولات مورد نیاز تاثیر به سزایی را داشته باشد. تاپینگ های بستنی علاوه بر کاربردشان در فروشگاه های بستنی فروشی و مجزا کردن بستنی های میوه ای می توانند برای  سالاد بار فست فودها و رستوران ها، لبنیات فروشی و سوپر گوشت ها کاربرد فراوانی داشته باشند از این رو با توجه به تقاضای بالای مشتریان صنایع ایران تجهیز آمادگی خود را به عنوان اولین تولید کننده تاپینگ های بستنی کوچک و با کیفیت در ایران با چندین سال سابقه اعلام نموده و با معرفی برترین مراکز تولید کننده انواع تاپینگ های بستنی کوچک ارزان و فانتزی تولید شده در طرح ها و مدل های مختلف دارای گارانتی و خدمات پس از فروش ارسال به سراسر ایران و صادرات به تمامی نقاط دنیا و فروش به صورت عمده و تکی را مهیا ساخته است.

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    لیست قیمت تاپینگ بستنی رو برای من ارسال کنید

  2. ناشناس گفت:

    بهترین تاپینگ بستنی در بازار ایران

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *