یخچال ایستاده پشت بسته ۳ درب

یخچال ایستاده پشت بسته سه درب که با برند نارسیس توسط صنایع ایران تجهیز به بازار ایران عرضه می شود ، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است و مناسب انواع مشاغل است.

یخچال ایستاده پشت بسته ۳ درب

یخچال ها یکی پر مصرف ترین تجهیزات برودتی در جامعه ما هستند که لازمه هر شغلی از جمله سوپر مارکت ، هایپر مارکت ، فروشگاه زنجیره ای ، گل فروشی ، قصابی ، محصولات لبنی فروشی ، اماکن تجاری و … است. استفاده از یخچال ها، باعث تازه ماندن محصولات خوراکی و ماندگاری بالای آنها و همچنین جلوگیری از فاسد شدن مواد خوراکی و غیر خوراکی می شود .جنس بدنه این محصول از استیل استنلس بوده که استفاده از این جنس استیل خبر از استحکام و دوام بالای یخچال می دهد. این یخچال ایستاده دارای ۳ درب لولایی بوده که زیبایی ویژه ای به دستگاه شما می بخشد. در قسمت درب این محصول از شیشه های دوجداره استفاده شده که علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی این امکان را به شما می دهد تا قبل از باز نمودن درب یخچال محصول خود را انتخاب نمایید. استفاده از این نوع درب ها دسترسی به درون محفظه را راحت تر کرده و شما می توانید به تمام طبقات شیشه ای تعبیه شده درون این یخچال دید و اشراف کامل داشته باشید. یخچال استیل ۳ درب به ابعاد طول ۲۰۰ سانتی متر ، ارتفاع ۲۴۰ سانتی متر ، عرض ۷۰ سانتیمتر قابل عرضه خدمت شما مشتریان عزیز است. شیشه های به کار رفته درون طبقات از جنس شیشه های سکوریت بوده که از ضخامت بالایی برخوردار است همچنین شیشه های به کار رفته درون درب ها همانگونه که در بالا به آن اشاره شد به صورت دوجداره و پر شده با گاز آرگون طراحی شده که باعث جلوگیری از اتلاف انرژی و هدر رفت برودت درون محفظه یخچال می شود. در قسمت زیرین یخچال چرخ هایی تعبیه شده تا شما به سادگی و راحتی بتوانید این دستگاه را جا به جا نمایید. برای مطلع شدن از دمای درون یخچال یک نمایشگر دیجیتال قرار داده شده تا دما را به شما نشان دهد و همچنین ترموستات دیجیتال این دستگاه باعث می شود تا شما به سادگی و راحتی بتوانید دمای درون یخچال را به دمای دلخواه خود برسانید.

قیمت خرید یخچال ایستاده پشت بسته ۳ درب

ساخت یخچال ایستاده پشت بسته ۳ درب

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *