یخچال ویترینی میوه ۱۲۰ سانتیمتر

یخچال ویترینی میوه جات که طول 120 سانتیمتری دارد ، مناسب به نمایش گذاشتن میوه در آبمیوه فروشی و میوه فروشی ها است با برند نارسیس توسط صنایع ایران تجهیز به بازار عرضه می شود.

یخچال ویترینی میوه ۱۲۰ سانتیمتر

یخچال ویترینی میوه ۱۲۰ سانتیمتر یک دستگاه برودتی بسیار عالی و موثر برای شما هموطنان گرامی است. این دستگاه با طراحی و کیفیت ساخت عالی خدمتتان ارائه می شود که می توانید از آن در سوپر میوه ها ، فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها و اماکن تجاری دیگر استفاده نمایید. شما می توانید از این محصول برای نگه داری میوه و سبزیجات و همچنین صیفی جات استفاده کنید ، طراحی این یخچال به گونه ای است که شما به راحتی می توانید مواد خوراکی خود را دسته بندی و طبقه بندی کرده و در طبقات شیشه ای تعبیه شده درون یخچال خدمت مشتریان ارائه کنید. در این محصول خاص از شیشه سکوریت با ضخامت مناسب استفاده شده تا علاوه بر ظاهری زیبا و شیک ، به عنوان نمای ویترینی استفاده شود ، شما عزیزان می توانید از این محصول جهت به نمایش در آوردن و در معرض دید قرار دادن محصولات خود استفاده کنید . نورپردازی این محصول به صورت اصولی کار شده تا محصولات شما به صورت واضح در دید عموم قرار بگیرند. سیستم خنک کنندگی یخچال ویترینی میوه و سبزیجات به صورت خنک کنندگی با فن طراحی شده تا از آسیب رسیدن و سرمازدگی میوه جات و همچنین سبزیجات جلوگیری کند گردش هوا به صورتی انجام می پذیرد که همیشه دمایی مطلوب در سر تا سر یخچال به صورت یکنواخت به محصولات شما برسد .جنس بدنه این محصول از استیل سفید و طلایی کار شده تا نمایی بسیار زیبا به دستگاه شما ببخشد همچنین در نمای ویترینی از ترکیب شیشه نیز استفاده شده است ابعاد این یخچال به طول ۱۲۰ سانتی متر تولید شده و شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز خود ابعاد متغیری سفارش دهید تا گروه صنعتی ما دستگاه را با ابعاد دلخواه شما طراحی و تولید نماید.

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    قیمت یخچال ویترینی رو بفرستید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *