یخچال نوشیدنی ۵ فوت تاج دار

یخچال نوشیدنی 5 فوت تاج دار مناسب استفاده در هتل و نگهداری نوشیدنی و مواد غذایی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش ارسال به سراسر ایران و صادرات به تمامی نقاط دنیا توسط صنایع ایران تجهیز انجام می شود.

یکی از پرکاربردترین نمونه‌های یخچال‌ها که دارای مدل‌ها و سایزهای مختلفی نیز هستند یخچال کوچک هتلی می‌باشد. این یخچال‌ها در مکان‌هایی مانند هتل‌ها، بیمارستان‌ها، محیط‌های اداری و خوابگاه‌ها کاربردهای فراوانی دارند و شما می‌توانید نمونه‌های زیبایی از این وسیله کاربردی را برای مکان مورد نظر خریداری کرده استفاده کنید. به این نکته مهم باید توجه داشته باشید که یخچال‌های امروزی تنها وسیله‌ای برای نگهداری مواد غذایی نیستند بلکه این یخچال‌های الکترونیکی دارای قابلیت‌های بسیار زیادی نیز می‌باشند و هر روزه شاهد تغییرات بسیار زیادی در زمینه قابلیت‌ها و امکانات این یخچال‌ها هستیم. در ادامه تصمیم داریم اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌های یخچال کوچک هتلی در اختیارتان قرار دهیم و شما را بیشتر با این نمونه از یخچال‌ها آشنا کنیم.

یخچال کوچک هتلی

یخچال کوچک هتلی با نام‌ های دیگری مانند مینی و کامپکت نیز شناخته می‌شوند. این یخچال‌ها دارای اندازه‌ای مناسب برای مکان‌هایی با فضاهای کوچک هستند. بدنه و اسکلت این مدل از یخچال‌ها از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و شما می‌توانید برای مدت‌های طولانی از آن استفاده کنید. تمام قابلیت‌های یخچال‌های سایز بزرگ و معمولی در یخچال های کوچک هتلی نیز رعایت شده و گزینه بسیار مناسبی برای فضاهای کوچک می‌باشند. معمولاً یخچال‌های هتلی دارای سه طبقه برای سهولت قرار دادن مواد غذایی و خوراکی بوده و محفظه‌ای جداگانه برای نگهداری میوه‌ها دارند.

خرید یخچال کوچک هتلی

اگر تصمیم به خرید یخچال کوچک هتلی دارید خوب است قبل از خرید اطلاعاتی درباره این وسیله کاربردی داشته باشید. یخچال‌های هتلی در سایزهای ۳و ۵ و ۷ فوت توسط شرکت‌ صنایع ایران تجهیز طراحی و تولید شده و در بازار موجود می‌باشد. حتماً خرید یخچال کوچک هتلی را از برندها و شرکت‌های مطرح و نامدار انجام دهید. چون تمامی محصولات تولید شده توسط برندهای بزرگ و مطرح دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش بوده و همواره حضور این تولیدکنندگان در کنار مشتریان و مصرف کنندگان محصولات احساس می‌شود. شما می‌توانید محصول انتخابی خود را به صورت عمده و یا تکی به صنایع ایران تجهیز سفارش داده و آن را در هر نقطه از کشور که باشید به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

صنایع ایران تجهیز تمامی تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند و شما هیچ نگرانی بابت کیفیت این محصول نداشته باشید. یخچال کوچک هتلی تمامی استانداردهای لازم در زمینه کیفیت تولید محصول را داشته و شما با خیالی آسوده و اطمینان خاطر این محصول را خریداری می‌کنید.

ویژگی‌های یخچال کوچک هتلی

از مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های یخچال کوچک هتلی می‌توان موارد زیر را نام برد.

–          طراحی فوق العاده زیبا و تنوع در رنگ بندی

–          مصرف بهینه انرژی

–          پایه قابل تنظیم ارتفاع

–          طبقات جدا شونده و محفظه‌ای مخصوص برای نگهداری میوه

–          سیستم روشنایی داخل یخچال

–          قابلیت تنظیم دما

–          دارای محفظه جایخی ( در صورت نیاز سفارشی ساخته می شود )

–          محفظه‌ای جداگانه برای قرار دادن تخم مرغ و بطری آب ( در صورت نیاز )

–          صدای فوق العاده کم

–          گارانتی و ضمانت نامه معتبر

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    قیمتشو بدید ممنون میشم

  2. ابراهیم گفت:

    صدای یخچال برای من مهمه چون میخوام در اتاق خواب استفاده کنم صدای تولید شده این مدل چهد دیسیبل هست ؟

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *