یخچال نوشیدنی مینی بار ۵ فوت درب استیکر دار

یخچال نوشیدنی درب شیشه ای 5 فوت درب استیکر دار که با قیمت ارزان و مناسب در هتل ها ، کافی شاپ ها و رستوران های سیار مورد استفاده قرار میگیرد توسط صنایع ایران تجهیز در بازار ایران عرضه می شود.

یخچال نوشیدنی مینی بار ۵ فوت درب استیکر دار

یکی از مصارف متعدد یخچال های مینی بار در هتل ها، اتاق های خواب، دفاتر اماکن دولتی، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و حتی در آزمایشگاه ها و داروخانه است . به دلیل اشغال فضای محدود و کم حجم بودن بسیار مورد پسند و استفاده عموم قرار می گیرد. در این محصول بر روی درب هم از استیکر استفاده شده تا از حالت معمولی باقی یخچال ها خارج شده و تنوعی جالب به کار رفته باشد. از فضای درون یخچال به صورت کاملا بهینه و استاندارد استفاده شده است،  این محصول دارای طبقاتی است که می توانید برای چیدمان محصولات خود از آن استفاده نمایید . جنس بدنه این محصول از ورق رنگ استاتیک کوره ای تشکیل شده است که با کیفیت و دوام بالای خود طول عمر دستگاه را نیز بالا می برد . یخچال مینی بار ۵ فوتی عایق شده به صورت تزریق فوم پلی یورتان بوده ، که یک عایق مناسب جهت هدر رفت دما است و همچنین مانع از اتلاف انرژی می شود. ابعاد این دستگاه به ارتفاع ۸۵ سانتی متر – طول ۴۵ سانتی متر – عرض ۵۰ سانتی متر است. یکی دیگر از مزیت های یخچال نوشیدنی مینی بار ۵ فوت درب استیکر دار ، حجم بسیار کم این دستگاه بوده که حتی شما می توانید از قسمت بالایی و روی این دستگاه به عنوان میز هم استفاده نمایید .موتور به کار رفته درون یخچال از نوع تایلندی یا سکاپ بوده و فناوری به کار رفته درون این محصول به صورتی است که می تواند گردش هوا را درون یخچال به صورت یکسان انجام دهد به نحوی که در اکثر نقاط یخچال چه طبقات بالا و چه طبقات پایین از دمای یکسانی برخوردار باشد.

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *