فریزر درب شیشه ای محدب ۴۰۰ لیتری

فریزر درب شیشه ای محدب 400 لیتری با برند نارسیس در بازار ایران توسط صنایع ایران تجهیز عرضه می شود ، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش و ارسال به سراسر ایران و صادرات به تمامی نقاط دنیا توسط صنایع ایران تجهیز انجام می شود.

در سال های اخیر صنایع ایران تجهیز در زمینه تولید انواع یخچال و فریزر بسیار موفق عمل کرده است و شاهد پیشرفت های چشمگیری در این زمینه بوده ایم . از جمله این لوازم پرکاربرد می توان فریزر درب شیشه ای محدب را نام برد که وسیله ای بسیار پرکاربرد است و دارای نمونه های مختلفی از آن هستیم . شرکت ما نیز در زمینه تولید تمامی محصولات تولیدی خود مانند یخچال و فریزر عملکردی بسیار قوی و موفق داشته است و توانسته در این زمینه افتخارات زیادی کسب کند. در این مطلب شما را بیشتر با ویژگی های فریزر درب شیشه ای محدب که توسط شرکت ما تولید می شود آشنا می کنیم و اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

فریزر درب شیشه ای محدب

فریزر درب شیشه ای محدب جزو محصولات کاربردی و قابل استفاده در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها می باشد. این مدل از فریزر وسیله ای مناسب برای نگهداری انواع بستنی و مواد منجمد و فریز شده می باشد. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت و کاربرد فراوان این فریزر درب شیشه ای  کشویی محدب این است که امکان دید محصولات قرار داده شده در فریزر به راحتی برای مشتری فراهم است و دیدی بسیار مناسب و عالی دارد. شما می توانید از فریزر درب شیشه ای محدب در تمامی نقاط کشور با هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید و مشکلی برای استفاده از آن نخواهید داشت.

ویژگی های فریزر درب شیشه ای محدب

–          فریزر درب شیشه ای محدب دارای سایز، طرح و اندازه های متفاوتی می باشد.

–         شیشه محدب لویی (عایق در برابر سرما) و مقاوم در برابر ضربه و فشار دارد.

–          مصرف بهینه انرژی

–          طراحی شیشه خم برای سهولت و دید بهتر داخل فریزر

–          استفاده از بهترین مواد اولیه برای ساخت بدنه فریزر و عایق بندی فوم پلی یورتان بدنه مانع جابجایی هوای گرم محیط اطراف با هوای درون یخچال می شود.

–          استفاده از موتور دانفوس اصل ( یا موتور دلخواه شما ) برای کارایی بهتر فریزر

–          ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش

–          امکان چاپ بنرهای تبلیغاتی دلخواه مشتری بر روی  بدنه فریزر درب شیشه ای محدب وجود دارد.

–          رنگ بدنه الکترو استاتیک فریزر درب شیشه ای محدب باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود چون این نوع رنگ مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما و گرما دارد.

بهترین تولید کننده انواع فریزرهای درب شیشه ای محدب

صنایع ایران تجهیز سالیان طولانی است که در زمینه تولید انواع یخچال و فریزر مشغول به فعالیت است و سابقه درخشانی در این زمینه دارد. یکی از مهمترین و پرطرفدارترین محصولات تولیدی ما فریزر بستنی می باشد. این نوع فریزر توسط شرکت ما در سایزهای ۳۰۰، ۴۰۰، ۴۵۰، ۵۰۰، ۶۰۰ و ۸۰۰ لیتر تولید می شود و شما بسته به نیاز و فضای مورد استفاده خود می توانید مدل دلخواه را انتخاب و خریداری کنید. به جرات می توان گفت تمامی محصولات تولیدی صنایع ایران تجهیز قابل رقابت با نمونه های خارجی است و از لحاظ کارایی و کیفیت نسبت به مدل های خارجی چیزی کم ندارد و شما می توانید با پرداخت قیمتی مناسب کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید.

خرید اینترنتی فریزر درب شیشه ای محدب

اگر تصمیم به خرید فریزر درب شیشه ای محدب دارید و می خواهید این کار را به صورت اینترنتی انجام دهید با مراجعه به سایت شرکت ما می توانید اطلاعات بیشتری درباره این محصول کسب کنید و با ویژگی های خاص آن آشنا شوید . شرکت معتبر ما امکان خرید اینترنتی فریزر درب شیشه ای محدب را برای تمامی افراد در سراسر کشور فراهم کرده است و شما تنها با مراجعه به سایت ما می توانید فریزر بستنی خود را به صورت تک و یا عمده سفارش دهید و در هر نقطه از کشور که باشید آن را تحویل بگیرید.

از دیگر مزایای خرید از صنایع ایران تجهیز گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش کلیه محصولات تولیدی توسط متخصصان شرکت است و شما می توانید از این خدمات استفاده کنید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات ما به سراسر دنیا نیز عرضه شده است و بازار فروش بسیار موفق و مناسبی دارد. اگر می خواهید از قیمت محصولات تولیدی ما اطلاع داشته باشید می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره هایی که در سایت قرار دارند از آخرین قیمت ها اطلاع پیدا کنید  و اما نکته بسیار مهم این است که ارسال محصولات خریداری شده شما از شرکت ما به سراسر کشور به صورت رایگان انجام می شود و شما هزینه ای برای این منظور پرداخت نخواهید کرد. توصیه آخر اینکه تمامی محصولات تولیدی داخلی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به جرات می توان گفت هیچ تفاوتی با نمونه های خارجی ندارد و امتحان خود را نیز طی این سال ها پس داده است و تمامی استفاده کنندگان از آنها رضایت کامل را دارند.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    بهترین فریزر درب شیشه ای محدب در بازار ایران

  2. ناشناس گفت:

    قیمت فریزر ۴۰۰ لیتری رو برای من ارسال میکنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *