فریزر درب شیشه ای محدب ۶۰۰ لیتری

فریزر درب شیشه ای محدب 600 لیتری صنایع ایران تجهیز با برند نارسیس در بازار ایران و کشورهای همسایه عرضه می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

فریزر درب شیشه‌ای محدب:

این نوع فریزر که بیشترین کاربرد را در فروشگاه های بزرگ و سوپر مارکت ها دارد بیشتر برای نگهداری انواع بستنی و مواد غذایی منجمد کارایی دارد. درب کشویی دو طرفه ای که برای باز و بسته کردن فریزر بر روی آن طراحی شده است استفاده از آن را بسیار راحت و آسان کرده و شما به کمک شیشه محدب بر روی قسمت بالایی فریزر می‌ توانید محصولات درون فریزر را به خوبی مشاهده کرده و محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرده و خریداری کنید. شما می‌ توانید در بازار نمونه‌های بسیار متفاوت و متنوعی از فریزر درب شیشه‌ای محدب را مشاهده کنید که گنجایش‌های متفاوتی دارند و شما بر حسب نیاز و فضای خود می‌توانید مورد دلخواه و مناسب خود را انتخاب کرده و خریداری کنید.

مشخصات فریزر درب شیشه‌ای محدب:

فریزر درب شیشه‌ای محدب در سایزهای ۳۰۰، ۴۰۰، ۴۵۰، ۵۰۰، ۶۰۰ و ۸۰۰ لیتر تولید و طراحی شده است.

قابلیت نصب لوگو و برچسب بر روی چهار طرف فریزر درب شیشه‌ ای محدب وجود دارد.

جنس بدنه این نوع فریزر بستنی از فوم تزریق فشرده برای کیفیت بهتر در ماندگاری طراحی و تولید شده است.

 فریزر درب شیشه‌ای محدب با توجه به درخواست مشتری دارای سیستم روشنایی LED و تابلو CNC می‌ باشد.

شیشه‌های محدب لویی( عایق در برابر سرما ) و مقاوم در برابر ضربه و فشار می‌ باشد.

کف و بدنه داخلی این فریزر بسیار مقاوم ساخته شده است ، و استحکام بسیار بالایی دارد .

درب بدنه این فریزر به صورت چپ  و راست قابلیت باز شدن داشته و سبب سهولت استفاده شده است .

بهترین تولید کننده انواع فریزرهای درب شیشه ای محدب

صنایع ایران تجهیز سالیان طولانی است که در زمینه تولید انواع یخچال و فریزر مشغول به فعالیت است و سابقه درخشانی در این زمینه دارد. یکی از مهمترین و پرطرفدارترین محصولات تولیدی ما فریزر بستنی می باشد. این نوع فریزر توسط شرکت ما در سایزهای ۳۰۰، ۴۰۰، ۴۵۰، ۵۰۰، ۶۰۰ و ۸۰۰ لیتر تولید می شود و شما بسته به نیاز و فضای مورد استفاده خود می توانید مدل دلخواه را انتخاب و خریداری کنید. به جرات می توان گفت تمامی محصولات تولیدی صنایع ایران تجهیز قابل رقابت با نمونه های خارجی است و از لحاظ کارایی و کیفیت نسبت به مدل های خارجی چیزی کم ندارد و شما می توانید با پرداخت قیمتی مناسب کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید.

فریزرهای درب شیشه‌ای محدب داخلی یا برندهای خارجی:

اگر در زمان خرید فریزر درب شیشه‌ای محدب بین نمونه های داخلی و خارجی مردد هستید و نمی دانید کدام مورد را انتخاب کنید باید بگوییم که تمامی محصولات داخل کشور به ویژه محصولات تولیدی صنایع ایران تجهیز چیزی از نمونه های خارجی کم نداشته و قابل رقابت با آنها می باشند. تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت ما از بالاترین استانداردهای روز دنیا برخوردار بوده و از مواد اولیه مرغوب و درجه یک ساخته شده اند. نکته مهم دیگری که درباره محصولات داخلی باید بدانید این است که قیمت محصولات داخلی نسبت به نمونه های خارجی بسیار پایین تر بوده و شما برای خرید آنها از هزینه مناسب و مقرون به صرفه ای را پرداخت خواهید کرد .باتوجه به شرایط موجود در بازار خرید محصولات داخلی می تواند حمایتی برای تولید کنندگان داخلی بوده و انگیزه ای باشد برای بالاتر بردن کیفیت تولیدات داخلی توسط آنها و حمایت از کالاهای داخلی و ایرانی.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    قیمت فریزر ۶۰۰ لیتری رو برای من ارسال کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *