ساخت سفارشی فریزر آزمایشگاهی

فریزر آزمایشگاهی یکی از مهمترین دستگاه های به کار رفته در همه آزمایشگاه ها است . فریزر آزمایشگاهی خود را با شرایط دلخواه سفارش دهید.

یکی از اصلی ترین و مهمترین تجهیزات در همه ی آزمایشگاه ها، فریزر آزمایشگاهی است. و معمولا می توان نمونه های مختلف آن را در همه آزمایشگاه ها مشاهده کرد. در این قسمت از مقاله سعی داریم ابتدا با ارائه مطالبی در مورد این دستگاه سرمایشی مهم شما را در خرید آن یاری کنیم و اطلاعاتی در مورد قیمت محصول و نحوه خرید در اختیار شما قرار دهیم. فریزر یاد شده در واقع از دو بخش ساخته شده است، بخشی که به عنوان خنک کننده نقش دارد و بخشی که به عنوان یک عایق بوده و از انتقال دما بین محیط و این دستگاه جلوگیری می کند. برخی از مواد شیمیایی موجود در آزمایشگاه یا مواد شیمیایی سنتز شده در آزمایشگاه ها برای نگهداری به یک دمای خاص نیاز دارند. این دستگاه توانایی آن را دارد که شرایط لازم را برای دمای یاد شده فراهم کند.

کاربرد فریزر تحقیقاتی

 از آنها می توان برای ذخیره سازی و نگهداری مواد مختلفی در بخش های گوناگون از جمله:

  • نگهداری مواد زیستی از جمله انواع  ویروس ها  همچنین انواع باکتری ها و البته سلول های یوکاریوت، خون و نطفه
  • نگهداری بانکهای خون در بیمارستانها، به کارگیری در سرویسهای جلوگیری از اپیدمی
  • در موسسه های تحقیقاتی و البته تجهیزات مهندسی زیست پزشکی

استفاده کرد ، کاربرد و اهمیت این محصول برای همه فعالان در آزمایشگاه ها مشخص است. همه محصولات تولید شده توسط صنایع ایران تجهیز از لحاظ به کارگیری تکنولوژی کارآمد انرژی و البته توزیع دمایی پیوسته و یکدست مورد رضایت شما خواهد بود. این محصولات محدوده های انعطاف پذیر تنظیم دمای بالایی دارند و گازهای فریزری سازگار با محیط زیست در ساخت آنها به کار رفته و همین امر نیز کیفیت آنها را چندان ساخته است.

فریزر آزمایشگاهی کوچک

انواع مختلفی از فریز آزمایشگاهی امروزه در دسترس خریدار است و هر کدام از آنها به طور قابل ملاحظه ای سفارش داده می شود و مورد استفاده قرار می گیرد یکی از مهمترین نوع این دستگاه یعنی فریزر کوچک با داشتن قیمتی مناسب و همچنین جا دار بودن نسبت به بقیه ی انواع فریزر ها اولویت پیدا کرده است. در استفاده از این دستگاه نیز ضروری است.

انواع مدل های فریزر:

مدل های مختلف آن را از جمله: رومیزی، مدل های نصب شده به صورت جدا، مدل های کوچک همواره بر اساس نیازهای موجود مورد سفارش قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که محل قرار گیری آنها باید دور از نور آفتاب و گرما باشد و همچنین در پشت آن ها باید فضای کافی وجود داشته باشد که هوا در اطراف آن جریان پیدا کند. رعایت این نکات می تواند به طور قابل ملاحظه ای طول عمر مفید فریزر آزمایشگاهی را ارتقا دهد و البته کارایی آن نیز بهتر خواهد بود. در غیر این صورت در کوتاهترین مدت کارایی خود را از دست داده و غیر قابل استفاده برای شرایط های حساس خواهد بود.

رعایت نکات ایمنی در استفاده از فریزر مربوطه

برخی از نکات ایمنی رعایت شود از جمله مهمترین نکات ایمنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به دلیل نوسانات برق حتما توصیه می شود از ترانس استفاده کنید.
  • رعایت اصول ایمنی کلی و البته ایمنی شخصی هنگام نظافت آن امری بسیار مهم است.
  • از قرار دادن مواد اشتعال پذیر در این گونه فریزر ها جدا خودداری کنید مگر اینکه نوع فریزر استفاده شده از نوع ضد انفجار باشد.

لازم به ذکر است که فریزر یاد شده باید در مکانی قرار داده شود که هیچ گونه نوسانی یا لرزشی موقع استفاده از آن به فریزر وارد نشود.

فریزر آزمایشگاهی ایرانی

فریزر آزمایشگاهی ایرانی با کیفیت و البته مقرون به صرفه نیز در داخل کشور ساخته می شود که همه استانداردهای بین المللی را در بر دارد. اگر چه در بازار می توان شاهد برخی از  محصولات وارداتی بود ولی امروزه به طور کامل تولید کننده های ایرانی آن را با عالی ترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار داده است. صنایع ایران تجهیز نیز افتخار آن را دارد که در همه این سال ها با تجربه کافی در این زمینه و به کارگیری تیم کارشناس و متخصص در این زمینه در خدمات شما باشد. شما می توانید فریزر تحقیقاتی خود را بر اساس نوع شرایط دلخواه سفارش داده و با شرایط مشخصی که یاد کرده اید دریافت کنید.

خرید محصولات و فریزر آزمایشگاهی ایرانی نه تنها حمایت از کالای ایرانی است بلکه با توجه به قیمت مقرون به صرفه آن و البته کیفیت عالی آن همواره به سود شما خواهد بود. البته در این گونه خرید ها شما فرصتی برای سفارش محصول با ویژگی های منحصر به فرد را نیز خواهید داشت. بدون شک امروزه در همه آزمایشگاه های تحقیقاتی و البته بالینی وجود فریزر یاد شده ضروری است.

خرید فریزر مربوطه

برای خرید فریزر آزمایشگاهی می توانید هم اکنون با شماره های موجود بر روی صفحه ی اصلی وب سایت ما با همکاران ما در تماس باشید. لازم به ذکر است اگر قصد سفارش محصولات با شرایط دلخواه را دارید ضروری است اقدامات مربوط به سفارش را هر چه سریعتر انجام دهید تا بتوانید در کوتاهترین مدت زمان آن را دریافت کنید. در هر جای کشور باشید  بعد از ثبت نهایی سفارش، فریزر آزمایشگاهی برای شما ارسال می شود. در صورت داشتن هرگونه سوال و البته اطلاعات بیشتر نیز همکاران ما در خدمت شما هستند.

صنایع ایران تجهیز در ساخت و تولید انواع فریزر برای آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و البته کارهای تحقیقاتی همواره پیشرو بوده و با ارائه ی کیفیت عالی توانسته است همواره رضایت شما را کسب کند. رضایت شما از محصول خریداری شده اولویت اصلی ما است. نه تنها ایران بلکه از سراسر دنیا نیز سفارش های خرید فریزر تحقیقاتی پذیرفته می شود. شما می توانید همچنین با کارشناسان ما در این زمینه برای دریافت نکات مهم در رابطه با محصول خریداری شده در تماس باشید. در صنایع ایران تجهیز تولید ما فرصتی برای ارسال کارشناس به سراسر ایران جهت اندازه گیری و برآورد قیمت فراهم است.

فریزر آزمایشگاهی با دیتا لاگر

خرید فریزر آزمایشگاهی با دیتا لاگر یکی دیگر از مزیت های اصلی سفارش این محصول با گروه تولیدی ما است. همانطور که می دانید با وجود دیتا لاگر در فریزر تحقیقاتی می توان به آسانی میزان رطوبت و دما را ثبت کرد. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که برخی از مواد سنتز شده و یا موجود به شرایط دمایی بسیار حساس برای نگهداری نیاز داشته باشند در این صورت می توان با فریزر آزمایشگاهی با دیتا لاگر، شرایط نگهداری آنها را به آسانی کنترل کرد. برخی از نمونه ها و دارو ها نیز به طور ویژه باید در شرایط دمایی و رطوبت خاص قرار بگیرند به همین دلیل استفاده از دیتا لاگر در این محصولات ضروری است.

قیمت فریزر تحقیقاتی یا آزمایشگاهی

قیمت فریزر آزمایشگاهی با توجه به نوع آنها و البته سایز متغیر است. برای دستیابی به لیست کاملی از قیمت این محصول می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در تماس باشید. البته برای فریزر ازمایشگاهی که با شرایط ویژه و دلخواه خریدار ساخته و تهیه می شود قیمت نهای بسیار متغیر است ولی قبل از ثبت سفارش همکاران ما می توانند به طور میانگین اطلاعاتی در مورد قیمت نهایی را برای شما برآورد کنند. لازم به ذکر است که دستگاه هایی که در دماهای مختلف کارایی دارند نیز قیمت مختلفی درخواست می کنند. داشتن هرگونه ویژگی اضافی که به درخواست خریدار افزوده شود می توان قیمت نهایی محصول را تغییر دهد.

صنایع ایران تجهیز درصدد است برای رونق دادن به خرید کالای ایرانی انواع فریزر آزمایشگاهی با کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار خریدار قرار دهد. استانداردهای بین المللی خاصی در تهیه و ساخت آنها رعایت شده است. اگر شما نیز خریدار این نوع محصولات هستید می توانید تجربه خرید محصولی با کیفیت و البته نازلترین قیمت را با ما احساس کنید. رضایت شما هدف اصلی گروه تولیدی ما است. در مقایسه با محصولات وارداتی نیز محصولات تولید شده در صنایع ایران تجهیز همواره به خریدار قیمت مناسب تری را پیشنهاد می دهد و این امر سبب شده در سال های اخیر بسیاری از خریداران نیز کالاهای تولیدی داخلی را مورد انتخاب قرار دهند و این امر به طور قابل ملاحظه میزان تولیدآن ها را نیز افزایش داده است.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *