ساخت سفارشی یخچال آزمایشگاهی

یخچال آزمایشگاهی یکی از ضروری ترین وسایل در هر آزمایشگاهی است؛ یخچال آزمایشگاهی یکی از تجهیزاتی پزشکی است که تولید آن در شرکت صنایع ایران تجهیز امکان پذیر است.

امروزه با پیشرفت بشریت در علوم پزشکی و آزمایشگاهی هر آزمایشگاه و مطبی نیازمند تجهیزاتی هستند تا به کمک آنها بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند برای مثال یخچال آزمایشگاهی در رابطه با آزمایشگاه ها یکی از اساسی ترین نیازهاست؛ و به همین دلیل است که با کیفیت بودن آن نیز بسیار حائز اهمیت است، در همین راستا ما در این نوشتار سعی بر این داریم تا به معرفی این محصول بپردازیم تا اشخاص و ارگان هایی که نیازمند به استفاده از یخچال آزمایشگاهی هستند انتخابی آگاهانه و بهتری داشته باشند.

یخچال آزمایشگاهی چیست؟

یخچال آزمایشگاهی یکی از پرکاربردترین ابزارها در آزمایشگاه ها و داروخانه ها است این یخچال ها تفاوت بسیاری با آنچه که شما از یخچال در ذهنتان دارید دارند، یخچال آزمایشگاهی وسیله ای است که در تمام آزمایشگاه های پزشکی، داروخانه ها، آزمایشگاه های زیستی و بیوتکنولوژی مورد نیاز است و اصلی ترین وسیله سرمایشی در این مکان ها است که از آن برای نگهداری انواع نمونه های آزمایشگاهی و داروها استفاده می شود؛ اجزای این یخچال ها به گونه ایی تعبیه شده اند که در آن هر نمونه ایی را می توان نگهداری و ذخیره کرد.

کاربرد های یخچال آزمایشگاهی و یخچال دارویی

همانطور که گفته شد از یخچال آزمایشگاهی و یخچال دارویی برای نگهداری نمونه و دارو ها استفاده می شود، در نتیجه می توان گفت که اصلی ترین کاربرد یخچال های آزمایشگاهی نگهداری و ذخیره سازی نمونه های پزشکی، بیولوژیکی و زیستی همچون ویروس ها، آزمایش های خون، باکتری ها و مواردی این چنینی است؛ یخچال های دارویی نیز برای نگهداری دارویی هایی مورد استفاده قرار می گیرد که باید در دمای پایین و سرما نگهداری شوند.

ویژگی های یخچال آزمایشگاهی

این یخچال ها بدون شک تفاوتی بسیاری با دیگر یخجال های موجود در بازار دارند زیرا در رابطه با ساخت یخچال های آزمایشگاهی باید دقت سیاری بکار برد زیرا این یخچال ها برای ذخیره سازی نمونه هایی استفاده می شوند که نگهداری از آنها گاها حیاتی و بسیار مهم است در نتیجه با کیفیت بودن یخچال امری بسیار مهم است؛ از جمله ویژگی های منحصر بفردی که این محصول دارا است می توان به جنس آن اشاره کرد، جنس بدنه داخلی و خارجی آن از استیل است و قفسه های آن به گونه ایست که هم استحکام بالایی دارد و هم اجزای آن بگونه ایی انعطاف پذیر ساخته می شود تا برای نگهداری نمونه های کوچک و بزرگ مناسب باشد. عموما دمای یخچال های آزمایشگاهی بین ۲ تا ۱۲ درجه سانتی گراد است و همچنین درب یخچال نیز شیشه ای، عایق و مستحکم است.

همچنین یخچال های آزمایشگاهی دارای پایه های چرخ داری هستند تا جا به جایی آنها آسان باشد چرخ های یخچال ها دارای قابلیت قفل شوندگی نیز هستند، علاوه بر این ها می توان گفت یکی از مهم ترین ویژگی های این یخچال ها دارا بودن سیستمی عیب یاب هوشمند است که این ویژگی باعث می شود تا حد امکان از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کرد.

یخچال های آزمایشگاهی ایرانی

در حال حاضر ساخت بسیاری از تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی توسط صنایع ایران تجهیز مهیا شده است؛ یخچال آزمایشگاهی یکی از این تجهیزات است که در ایران ساخت آن امکان پذیر است. این یخچال ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند و در برابر نمونه های خارجی هیچ کاستی ندارند، در حال حاضر یخچال های آزمایشگاهی ایرانی در دو اندازه کوچک و بزرگ ساخته می شوند؛ بطور معمول یخچال آزمایشگاهی کوچک برای آزمایشگاه های کوچک و یخچال های بزرگ برای بیمارستان ها و آزمایشگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. جنس یخچال های آزمایشگاهی ایرانی از استلنس استیل و یا گوالینزه با پوششی از رنگ است.

انواع یخچال تحقیقاتی و پزشکی

بدون شک در صنعت تهیه تجهیزات پزشکی انواع مختلفی از محصولات تهیه می شود که هر یک از آنها کاربرد های متفاوتی دارند؛ یخچال های تحقیقاتی و پزشکی نیز همانند دیگر محصولات دارای انواع مختلفی هستند، برخی از این یخچال ها برای نگهداری از دارو ها و برخی برای نمونه های پزشکی و یا نمونه های زیستی مناسب هستند؛ تفاوت این یخچال ها می تواند در درجه دما آنها، نوع قفسه ها و یا جنس بدنه باشد؛ که مسلما هریک از آنها بسته به نیاز انتخاب و در یخچال تعبیه می شوند.

قیمت انواع یخچال های آزمایشگاهی

در حال حاضر به دلیل مشکلات اقتصادی موجود قیمت تمامی اقلام نسبت به قبل تغییر یافته به همین سبب بهترین کار استفاده از محصولات داخلی و ایرانی است که از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار هستند؛ اما بطور کلی طبیعی است که این محصول به عنوان اصلی ترین وسیله سرمایشی در آزمایشگاه ها و بیمارستان ها از قیمت نسبتا بالایی برخوردار باشد؛ این نکته را باید در نظر گرفت که هیچ وسیله با کیفیتی با قیمت پایین عرضه نمی شود.

یخچال آزمایشگاهی ایرانی

صنایع ایران تجهیز در ساخت و تهیه بسیاری از وسایل تا حدودی به خودکفایی رسیده است، یخچال آزمایشگاهی یکی از وسایلی است که صنایع ایران تجهیز به عنوان تولید کننده این محصول شناخته شده اند و توانسته اند این محصول را به بهترین نحو و با بهترین کیفیت به بازار عرضه کنند و همین امر باعث شده تا استفاده کنندگان این محصول بتوانند با استفاده از یخچال های ایرانی هزینه های کمتری صرف خرید این کالا نمایند که این مسئله توانسته باعث محبوبیت نمونه ایرانی یخچال آزمایشگاهی گردد.

صنایع ایران تجهیز توانسته با ساخت چند نمونه از بهترین یخچال های آزمایشگاهی اعتماد بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کند و حتی این محصولات را به کشورهای دیگر نیز صادر کنند.

فروش یخچال های آزمایشگاهی

فروش یخچال آزمایشگاهی در حال حاضر توسط فروشندگان تجهیزات پزشکی هم به صورت آنلاین و غیر حضوری و هم به صورت حضوری صورت می گیرد و برای نصب آن نیز کارشناس متخصص به محل فرستاده می شود. همچنین صنایع ایران تجهیز شرایطی را مهیا ساخته تا مصرف کنندگان بتوانند یخچال تحقیقاتی و آزمایشگاهی خود را بطور سفارشی و خصوصی با ویژگی ها و امکانات مورد نیازشان سفارش دهند که در این صورت صنایع ایران تجهیز کارشناسی را برای اندازه گیری و برآورد قیمت به محل مورد نظر اعزام می نماید، این مسئله در ترغیب مصرف کنندگان برای کالای ایرانی بسیار تاثر گذار است.

نگاهی اجمالی به یخچال های آزمایشگاهی

اگر بخواهیم بطور کلی و عمومی نگاهی به ویژگی و کاربردهای کلی آزمایشگاهی بپردازیم باید گفت که این وسیله برای شروع به کار هر آزمایشگاهی و یا داروخانه ای مهم ترین است که در انتخاب آن باید ویژگی های را مد نظر داشت که از مهم ترین این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مهم ترین ویژگی هایی که هر یخچال آزمایشگاهی باید دارا باشد:

  1. درا بودن کمپرسور پر قدرت و بی صدا
  2. دارا بودن قابلیت برفک زدایی خودکار
  3. برخوردار بودن از قابلیت رسم خودکار گراف های دمایی برای کنترل دمای داخلی یخچال
  4. بهترین جنس برای بدنه ی یخچال گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک است.
  5. دارا بودن شیشه های عایق و استاندارد
  6. دارا بودن دیاتلاگر برای ارسال اخطار در صورت بروز هرگونه مشکل و ثبت هوشمند اطلاعات
  7. دارا بودن قابلیت دسترسی به سیستم دمایی و اطلاعات درون یخچال از هر فاصله ای

و اما در رابطه با کاربرد یخچال ها هم بطور کلی باید گفت از این محصول برای ذخیره سازی و یا نگهداری نمونه هایی استفاده می شود که نیاز به دمای نسبتا سردی دارند؛ در برخی موارد هم که محصولات به دمای بالاتری نیاز دارند از فریزرهای آزمایشگاهی استفاده می کنند. در پایان برای استفاده از یخچال آزمایشگاهی این نکته را در نظر داشته باشید که این یخچال باید در سرد ترین قسمت ساختمانی دور از نور مستقیم خورشید در سطحی کاملا افقی با فاصله از دیوار بطوری که در پشت آن فضای خالی وجود داشته باشد قرار گیرد تا یخچال طول عمر بیشتر و عملکرد بهتری داشته باشد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    سلام هزینه ساخت یخچال آزمایشگاهی رو میخواستم بدونم

  2. ناشناس گفت:

    بنده از ایران تجهیز خریداری کردم خیلی عالیه

  3. ناشناس گفت:

    بهترین یخچال تحقیقاتی رو همین شرکت میسازه
    من ۸ تا سفارش دادم برای مجموعمون خیلی خیلی با کیفیته

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *