شوکیس سرد ویترینی ۳ طبقه

شوکیس سرد ویترینی 3 طبقه که مناسب نگهداری انواع شیرینی ، مواد غذایی و لبنی است توسط صنایع ایران تجهیز تولید شده و با برند نارسیس در بازار عرضه می شود.

شوکیس سرد ویترینی ۳ طبقه

در دنیای تجهیزات صنعتی امروزه یخچال های ویترینی از مزیت خاص و ویژه ای برخوردار هستند که در صدر انتخابات می توانند قرار گیرند. یخچال های ویترینی یا شوکیس سرد یک نمونه از این نوع یخچال ها است که به منظور به نمایش گذاشتن و نگه داری از انواع کیک، سالاد و ساندویچ های آماده طراحی و تولید شده اند. همانگونه که می دانید دیده شدن مواد غذایی مانند کیک و سالاد تأثیر بسزایی در انتخاب شما و فروش در کافی شاپ ، رستوران فست فودی ها و … خواهد داشت. در این دستگاه از ترکیب ۲ متریال ویژه استیل و شیشه استفاده شده است که علاوه بر زیبای خاص دارای وزن کم و همچنین مصرف پایین است. این دستگاه دارای ابعادی به طول ۱۲۰ سانتی متر ، عرض ۷۰ سانتی متر ، ارتفاع ۱۰۰ سانتی متر طراحی و تولید می شود ، شیشه های استفاده شده درون این شوکیس سرد ویترینی ۳ طبقه به صورت دوجداره پر شده با گاز آرگون تعبیه شده است که یک عایق بسیار قوی برای جلوگیری از هدر رفت انرژی و اتلاف انرژی به شمار می آید. موتور های به کار رفته درون این دستگاه از نوع سکاپ یا دانفوس بوده که باعث مصرف کم این دستگاه می شود و بهره وری بالای آن می شود. از مزیت های این موتور کم صدا بودن و مصرف پایین آن است.

چند نمونه از ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه شوکیس سرد ویترینی ۳ طبقه :

  • نوع موتور : سکاپ – دانفوس.
  • ابعاد : طول ۱۲۰ سانتی متر ، عرض ۷۰ سانتی متر ، ارتفاع ۱۰۰ سانتی متر.
  • جنس بدنه : استیل.
  • استفاده از شیشه‌ های دو‌جداره جهت کاهش مصرف انرژی و بهره‌ وری بالاتر.
  • حجم : به صورت متغیر.

قیمت خرید شوکیس سرد ویترینی ۳ طبقه

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    لیست قیمت شوکیس رو برای من بفرستید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *