تاپینگ بستنی میوه ای ۱۶ کاسه

تاپینگ بستنی میوه ای 16 کاسه که با برند نارسیس توسط ایران تجهیز به بازار عرضه می شود ، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

تاپینگ بستنی میوه ای ۱۶ کاسه

تاپینگ بستنی ۱۶ کاسه یکی از تجهیزات مورد نیاز برای استفاده در بستنی فروشی ها و کافی شاپ ها  و سایر اماکن تفریحی تجاری است که با استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت طراحی و تولید می شود. این محصول دارای ۱۶ ظرف کاسه  بوده که شما می توانید از این ظرفیت بالا استفاده نمایید و انواع مختلفی از طعم های بستنی را درون آن نگه داری کنید این کاسه ها در ۲ ردیف ۸ عددی کنار هم قرار گرفته اند. وجود شیشه های سکوریت و دوجداره درون نمای ویترینی این تاپینگ جذابیت خاصی را به یخچال شما می دهد که علاوه بر زیبایی یک عایق حرارتی بسیار خوب بوده به دلیل وجود گاز آرگون درون شیشه های دوجداره  به صورت کاملا اصولی عایق بندی گردیده تا از اتلاف انرژی جلوگیری به عمل آید، تمام این طراحی ها و رعایت اصول و نکات ایمنی برای این است که یک دستگاه کم مصرف و مقرون به صرفه خدمت شما ارائه شود. طراحی دقیق و اصولی تاپینگ ۱۶ کاسه باعث شده تا دسترسی به درون یخچال به سادگی صورت پذیرد و شما به راجتی بتوانید اسکوپ های بستنی را به سلیقه مشتری انتخاب کنید. وجود درب های کشویی در این دستگاه بسیار حائز اهمیت بوده به دلیل اینکه دیگر نیازی به نگه داشتن درب با سر ، آرنج یا دست نیستید. جنس بدنه دستگاه از استیل محکم و مقاوم استنلس ساخته شده تا دوام و عمر دستگاه شما را بالا ببرد همچنین ظروف استفاده شده درون این تاپینگ نیز از جنس استیل است. وجود LED های رنگی به همراه طرح های جذاب درون این دستگاه برودتی یک زیبایی خاصی به یخچال شما می بخشد، طرح  ها و LED ها به سفارش مشتری می تواند متغیر طراحی و تولید شود.

قیمت خرید تاپینگ بستنی میوه ای ۱۶ کاسه

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *