تاپینگ بستنی مکعبی ۲۰ کاسه

تاپینگ بستنی مکعبی 20 کاسه که با برند نارسیس توسط صنایع ایران تجهیز در بازار ایران عرضه می شود ، انواع لوازم بستنی فروشی توسط ایران تجهیز تولید شده و به سراسر ایران و دنیا ارسال می شود.

تاپینگ بستنی مکعبی ۲۰ کاسه

بستنی امروزه یکی از ارکان اصلی گردش های شهری شده و شما می توانید این دسر خوشمزه و لذیذ را در انواع طعم ها و مزه های مورد دلخواه خود سفارش دهید. شما برای سفارش بستنی می توانید با مراجعه به کافی شاپ ها و بستنی فروشی ها  یکی از چندین نوع طعم موجود را برای میل کردن انتخاب نمایید، بر همین اساس تاپینگ ها طراحی و تولید می شوند تا شما حق انتخاب داشته و بتوانید با دید و اشراف کافی انتخابی خوب انجام دهید. تاپینگ های مکعبی برای نمایش بستنی در طعم های مختلف استفاده می شود، این محصول به صورت شیب دار همراه با ظروف نگه داری بستنی با درب های شیشه ای و نمای مکعبی شیشه ای و همچنین سیستم روشنایی طراحی و تولید می گردد. در این تاپینگ از کمپرسورهای سکاپ (دانفوس) استفاده شده است که دارای مزیت هایی همچون کم صدا بودن ، کم مصرف بودن و دارای برودت عالی است . کمپرسور قدرتمند دانفوس از گاز مبرد R404a بهره می برد، همچنین عایق بندی اصولی و مناسب پلی یورتان تزریق شده با دستگاه های اتوماتیک باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می شود ، در این محصول از تعداد ۲۰ کاسه نگهداری بستنی از جنس استیل که در دو ردیف ۱۰ عددی قرار داده شده استفاده شده است .

برخی از ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه تاپینگ بستنی مکعبی ۲۰ کاسه:

  • طراحی بسیار با کیفیت و زیبا.
  • کمپرسور دانفوس با تولید صدای کم و مصرف کم.
  • دارای میزان برودت و سرمازایی بالا.
  • درب های کشويی.
  • تعداد ۲۰ کاسه نگهداری بستنی.
  • کمپروسور پر شده با گاز مبرد R404a.
  • عایق فوم پلی پورتان تزریق شده با دستگاه اتوماتیک.

قیمت تاپینگ بستنی مکعبی ۲۰ کاسه

خرید تاپینگ بستنی مکعبی ۲۰ کاسه

ساخت تاپینگ بستنی مکعبی ۲۰ کاسه

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    لیست قیمت تاپینگ بستنی رو برای من بفرستید

  2. ناشناس گفت:

    من از این مدل خریدم و خیلی عالی بود

  3. ناشناس گفت:

    خیلی با کیفیته هر کسی بخره پشیمون نمیشه

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *