فریزر صندوقی ۸۰۰ لیتری

فریزر صندوقی 800 لیتری مناسب نگهداری بستنی و مواد پروتئینی که با برند نارسیس توسط صنایع ایران تجهیز در بازار ایران عرضه می شود.

فریزر صندوقی ۸۰۰ لیتری

فریزر صندوقی ۸۰۰ لیتری به صورت درب های کشویی خدمتان ارائه می شود. این دستگاه یک محصول بسیار مناسب جهت نگه داری انواع مواد غذایی ، سبزیجات یخ زذه ، انواع بستنی های میوه ای و شکلاتی و یخی و … است . یکی از نكات مهم فریزر صندوقی کم مصرف بودن و كارایی بالا این محصول است . شما عزیزان می توانید از این محصول پر کاربرد درون سوپر مارکت ها ، هایپر مارکت ها ، فروشگاه های زنجیره ای و … استفاده نمایید . این دستگاه دارای ابعادی به طول ۱۹۰ سانتیمتر – ارتفاع ۹۰ سانتیمتر – عرض ۶۰ سانتیمتر است، درون این محصول می توان از سبد های توری استفاده نمود که حجم بیشتری از مواد را درون خود جای می دهد شما می توانید در قسمت زیرین ، بسته بندی محصولات را قرار دهید و در توری های تعبیه شده در بالا دیگر محصولات را . در بدنه این محصول از ورق با پوشش رنگ الکترواستاتیک استفاده شده است که خبر از استحکام و دوام بالای فریزر می دهد و همچنین عایق شده به صورت فوم تزریقی پلی یورتان است که با استفاده از دستگاه های اتوماتیک انجام شده است، این عمل باعث می شود تا یک عایق بسیار عالی ساخته شود تا باعث جلو گیری از هدر رفت بردوت درون کابین فریزر شود .موتور های به کار رفته درون این فریزر از نوع سیبریا بوده. حجم فریزر صندوقی ۸۰۰ لیتر بوده که انتخاب مناسبی برای مصارف تجاری است . در قسمت بالایی این محصول از درب های کشویی خمیده استفاده شده تا شما به سادگی بتوانید به هر دو سمت این فریزر صندوقی دسترسی کامل داشته باشید .

قیمت فریزر صندوقی ۸۰۰ لیتری

خرید فریزر صندوقی ۸۰۰ لیتری

ساخت فریزر صندوقی ۸۰۰ لیتری

 فریزر صندوقی ۸۰۰ لیتری مناسب برای نگهداری انواع بستنی

فریزر صندوقی ۸۰۰ لیتری مناسب برای نگه داری مواد پروتئینی

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *