یخچال نوشیدنی عرض ۶۰ تک درب

یخچال نوشیدنی عرض 60 تک درب یکی از پرکاربردترین اقلام مورد نیاز کسب و کارها است که صنایع ایران تجهیز مرغوب ترین یخچال نوشیدنی را با بهترین ترین قیمت عرضه می کند.

یخچال نوشیدنی یا نوشابه در مراکز بسیاری کاربرد دارد و شرکت ما تولید کننده انواع یخچال های نوشیدنی یا نوشابه است و تمامی محصولات خود را با پایین ترین قیمت عرضه می کند. محصولات شرکت ما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و هیچ نگرانی از جنس و کیفیت محصول نخواهید داشت. همچنین می توانید جنس خریداری شده را در هر نقطه از کشور دریافت نمایید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه کرده ایم:

یخچال نوشیدنی یا نوشابه

یخچال نوشیدنی یا نوشابه از جمله اقلام پر مصرف در مغازه ها و سوپرمارکت ها به شمار می روند که در هر مغازه ای قابل مشاهده خواهد بود. یخچال های نوشیدنی برای خنک نگه داشتن نوشیدنی ها اعم از نوشابه، ماء الشعیر، آب معدنی و انواع مایعات استفاده می شود که ایران تجهیز توانسته بهترین یخچال های نوشیدنی و نوشابه را به بازار عرضه نماید. شرکت ما با بکارگیری بهترین دستگاه ها و به دست مهندسین زبده توانسته محصولاتی با کیفیت تولید نماید که امکان استفاده در انواع کسب و کارها را داشته باشد.

لازم به ذکر است که می توانید یخچال را در سایز مورد نظر خود خریداری نمایید. چرا که یخچال نوشیدنی در انواع سایزهای ۶۰، ۷۰ و ۸۰ سانتی تولید شده اند که در تمام مراکز بتواند مورد استفاده قرار گیرند. تعداد طبقات این یخچال ها بستگی به انتخاب شما خواهد داشت که می توانید تعداد طبقات را کمتر نیز بکنید. در یخچال نوشیدنی تولید شده در شرکت ما از شیشه نشکن استفاده شده است که هیچ نگرانی از جهت شکستن شیشه یخچال نخواهید داشت. لازم به ذکر است که کیفیت یخچال های تولید شده توسط ایران تجهیز به دلیل استفاده از مواد مرغوب در ساخت بالا می باشد.

برخی از افراد به وب سایت های اینترنتی اطمینان ندارند و بر این باور هستند که جنس محصول مناسب نخواهد بود به همین سبب صنایع ایران تجهیز اقدام به ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش نموده است تا مشتری هیچ گونه نگرانی از بابت یخچال نوشیدنی خریداری شده نداشته باشد. مسئولین شرکت ما می توانند از طریق مشاوره تلفنی شما را در خرید محصول یاری کنند. خریداران می توانند محصول مورد نظر خود را به صورت عمده و یا تکی خریداری نمایند، در صورت خرید عمده تخفیفات ویژه ای به خریداران ارائه می شود که تاثیر بسزایی در قیمت محصولات خواهد داشت. صنایع ایران تجهیز جهت رفاه حال مشتریان اجناس خریداری شده را به آدرس مورد نظر شما تحویل خواهند داد که می توانید از جنس و امکانات یخچال نوشیدنی خریداری شده اطمینان حاصل کنید. همچنین شرکت ما محصولات فروخته شده را به تمامی نقاط کشور ارسال می نماید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    سلام از این یخچال نوشیدنی ۲۰۰ تا میخوایم از کجا باید سفارش بدیم؟

  2. ناشناس گفت:

    سلام قیمت یخچال ایستاده تک درب رو برای من بفرستید

  3. ناشناس گفت:

    منم از ایران تجهیز خریدم و راضی هستم

  4. ناشناس گفت:

    خیلی با کیفیته

  5. هر کی گفت:

    سلام شب بخیر خان چرا قیمتها رو نمیگین حتما باید تماس بگیریم. این پلیس بازیا چیه در میارین قیمت بزنین اگه از کارهاتون مطمئنی قیمتش بالا هم باشه ملت میخرن

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *