یخچال ویترینی کوچک ۹ فوت

یخچال ویترینی کوچک 9 فوت که به آن اصطلاحا یخچال رومیزی کوچک نیز گفته می شود توسط صنایع ایران تجهیز با برند نارسیس در بازار ایران عرضه می شود.

یخچال ویترینی کوچک ۹ فوت

یخچال ویترینی کوچک ۹ فوت یک دستگاه بسیار مناسب و در معنای واقعی کلمه همه کاره است که می توان از آن در اماکن مختلفی نظیر: سوپر مارکت ها ، داروخانه ها ، هتل ها ، مکانهای دولتی و … جهت نگه داری انواع نوشیدنی نوشابه ، آب ، دوغ و در داروخانه ها : سرنگ ها و داروهایی که نیاز به نگه داری در دمای پایینی دارند استفاده کرد . این دستگاه با ظاهری بسیار مناسب و شکیل به اندازه ۹ فوت قابل ارائه به شما عزیزان در سر تا سر ایران پهناور است. در این محصول طبقات توری متعددی تعبیه شده تا شما از آنها استفاده و بهره کافی را ببرید و محصولات خود را درون یخچال بر روی سطح آنها قرار دهید.جنس بدنه این محصول از ورق آهن با پوشش رنگ الکترواستاتیک به ابعاد ارتفاع ۱۱۵ سانتیمتر – طول ۵۵ سانتیمتر – عرض ۵۵ سانتیمترو با بهره گیری از موتور سیبریا طراحی شده است. این یخچال به صورت ثابت طراحی و تولید می شود اما بنا به درخوات و نیاز مشتری می توان این محصول را به صورت چرخ دار هم طراحی و تولید نمود. درون درب یخچال از لاستیک های آنتی باکتریال مغناطیسی استفاده شده که بار میکروبی محیط را کم می کند و استفاده از یخچال را ، به منظور استفاده های بهداشتی فراهم می نماید تا شما عزیزان بتوانید در محیط های آزمایشگاهی نیز از این یخچال ویترینی ۹ فوت استفاده نمایید. نمای کار شده درون این دستگاه به صورت شیشه بوده تا شما به سادگی هر چه تمام تر بتوانید محل دقیق محصولات مورد استفاده خود را قبل از باز نمودن درب یخچال دیده و از موقعیت آن مطلع شوید این کار به منظور جلوگیری از هدر رفت و اتلاف انرژی انجام شده است.

قیمت یخچال ویترینی کوچک ۹ فوت

خرید یخچال ویترینی کوچک ۹ فوت

ساخت یخچال ویترینی کوچک ۹ فوت

یخچال ویترینی کوچک ۹ فوت مناسب برای انواع مکان های تفریحی و تجاری

ارائه این دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *