یخچال ویترینی تک درب ۱۱ فوت

یخچال ایستاده ویترینی تک درب 11 فوت که با برند نارسیس توسط صنایع ایران تجهیز به بازار ایران عرضه می شود دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

یخچال ویترینی تک درب ۱۱ فوت

یخچال ویترینی تک درب ۱۱ فوت یک دستگاه برودتی بسیار عالی بوده که می تواند خدمات بسیاری به شما سروران گرامی در سراسر کشورمان ایران عزیز ارائه دهد . شما می توانید از این محصول در رستوران ها ، فست فودی ها ، ساندویچی ها ، بوفه مدارس ، هتل ها ، اغذیه فروشی ها ، داروخانه ها ، آزمایشگاه ها ، سازمان های دولتی و خصوصی ، اماکن تجاری و … استفاده نمایید .این یخچال دارای ابعاد : ارتفاع ۱۶۵ سانتیمتر – طول ۶۵ سانتیمتر – عرض ۶۰ سانتیمتراست. این محصول همانگونه که اشاره شد استفاده فراوانی دارد و شما می توانید به منظور نگه داری انواع نوشیدنی به مانند دوغ ، آب معدنی ، نوشابه ، آبمیوه و انواع داروها و واکسن هایی که نیاز به نگه داری درون یخچال دارند و … از این محصول استفاده نماییدبه دلیل طبقه بندی اصولی دستگاه شما میتوانید طبقات را به صورت دلخواه قرار داده و محصولات خود را برای نمایش بهتر دسته بندی کرده و روی طبقات قرار دهید تا با نور پردازی مناسب به صورت کامل در دید عموم قرار بگیرد ،در این محصول از قطعات و متریال با کیفیت و با دوام بالا استفاده شده که دارای طول عمر بالا است. دستگاه یخچال ویترینی ۱۱ فوت دارای موتوری قدرتمند (سیبریا) است که هوای درون یخچال را به صورت یکنواخت در سرتا سر دستگاه پخش می کند که این کار باعث خنک شدن کل محیط درون یخچال می شود .

این یخچال با ظاهری بسیار مناسب و شکیل جلوه ای ویژه به محل کسب و کار شما می بخشد ، دارای بدنه ای با کیفیت بسیار بالا است ورق های استفاده شده در ساخت این محصول از ورق آهن با پوشش رنگ الکترواستاتیک بوده که این امر موجب بالا رفتن کیفیت و دوام و استحکام دستگاه می شود. یخچال ایستاده تک درب ۱۱ فوتی به دلیل فضای محدودی که اشغال می کند یک محصول بسیار محبوب نزد مشتریان است.

قیمت یخچال ویترینی تک درب ۱۱ فوت

خرید یخچال ویترینی تک درب ۱۱ فوت

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    لیست قیمت یخچال تک درب رو برای من بفرستید

  2. ناشناس گفت:

    بهترین یخچال هست

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *