تاپینگ ترشی و زیتون ۹ کاسه

تاپینگ ترشی و زیتون 9 کاسه که توسط صنایع ایران تجهیز با برند نارسیس در بازار ایران عرضه می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نسبت به تاپینگ های ترشی دیگر از قیمت مناسب تری نیز برخوردار است.

تاپینگ ترشی و زیتون ۹ کاسه

امروزه استفاده از تاپینگ بسیار گسترده شده و از این نوع یخچال برودتی در انواع مشاغل استفاده های بسیار بهینه می شود. شغل زیتون فروشی و ترشی جات فروشی هم از این قضیه مستثنی نبوده و این مشاغل هم نیاز مبرم به دستگاه تاپینگ دارند . شما عزیزان می توانید از این دستگاه درون زیتون سرا ها و ترشی جات فروشی ها و سایر اماکن تجاری استفاده نمایید. جنس بدنه این تاپینگ از نوع ورق آهن با پوشش رنگ الکترواستاتیک بوده که استحکام و دوام بالایی دارد و همچنین موتور به کار رفته درون این دستگاه از نوع تایلندی – سکاپ یا سیبریا است که یک موتور کم مصرف بوده این کم مصرف بودن باعث کاهش چشم گیر هزینه های ثانویه نیز می شود ، ابعاد دستگاه تاپینگ زیتون و ترشی ۹ کاسه به صورت اصولی و استاندارد طول ۱۶۰ سانتی متر – ارتفاع ۱۴۲ سانتی متر – عرض ۶۰ سانتی متر است که با توجه به نیاز و درخواست مشتری می تواند با ابعاد متغیر طراحی و تولید شود . ظروف کاسه ای به کار رفته درون تاپینگ از جنس استیل استنلس ضد زنگ بوده که خیال شما را از نگه داری انواع ترشی و زیتون ها به همراه آب آسوده می کند . شیشه های تعبیه شده درون یخچال به صورت خمیده و سکوریت کار شده است که علاوه بر استحکام و دوام بالا یک مانع و عایق برودتی بسیار مناسب است. درب های قسمت فوقانی این محصول به صورت کشویی به هر دو سمت چپ و راست باز و بسته می شوند و شما می توانید با خیال آسوده به هر دو سمت  فضای درون تاپینگ دسترسی و اشراف کامل داشته باشید. رضایت شما در اولویت ما قرار دارد به همین منظور استیکر و برچسب های دستگاه به صورت سفارشی می تواند طراحی و استفاده شود.

قیمت تاپینگ ترشی و زیتون ۹ کاسه

خرید تاپینگ ترشی و زیتون ۹ کاسه

ساخت تاپینگ ترشی و زیتون ۹ کاسه

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

    ارسال یک دیدگاه

    1. ناشناس گفت:

      بهترین تاپینگ ترشی در بازار ایران

    ارسال یک دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *