آب سرد کن صنعتی ۳ شیر تمام استیل نگیر

آب سرد کن صنعتی 3 شیر تمام استیل نگیر با برند نارسیس که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است و به تمامی نقاط ایران و جهان ارسال می شود توسط صنایع ایران تجهیز در بازار عرضه می شود.

آب سرد کن صنعتی ۳ شیر تمام استیل نگیر

آبسرد کن یکی از تجهیزاتی است که نیاز هر مکان و دستگاه های اجرای ورزش دولتی و … است همان گونه که اسم این دستگاه پیداست کار اصلی این محصول برودتی خنک کردن آب درون مخزن خود است . شما عزیزان در هر شغل و سازمانی می توانید از این نوع از آبسرد کن ها استفاده نمایید . جنس بدنه این محصول تماماً از ورق استیل نگیر کار شده که ظرافت و استحکام ویژه ای به این دستگاه بخشیده است. شما می توانید از در این آبسرد کن از حجم مخزن ۳۰ لیتری بهره ببرید که جواب گوی ظرفیتی بالغ بر ۵۰ نفر است. این دستگاه در اندازه و ابعادی به طول ۶۰ سانتی متر ، عرض ۵۰ سانتی متر ، ارتفاع ۱۳۱ سانتی متر طراحی و تولید می شود. موتور به کار رفته درون آب سرد کن صنعتی ۳ شیر تمام استیل نگیر با موتور یک سوم از نوع تایلندی یا سکاپ یا تکامسه است که از این دستگاه یک محصول کم مصرف می سازد. برای خروجی آب در این دستگاه از ۳ عدد شیر فشاری مناسب با فاصله مابین شیر های استاندارد و اصولی استفاده شده تا شما عزیزان بتوانید به سادگی و راحتی از آن استفاده نمایید. رضایت شما در اولویت ما قرار دارد.

برخی از ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه آب سرد کن صنعتی ۳ شیر تمام استیل نگیر :

  • دارای ابعاد : طول ۶۰ سانتی متر ، عرض ۵۰ سانتی متر ، ارتفاع ۱۳۱ سانتی متر.
  • حجم مخزن وان : ۳۰ لیتر.
  • داری ۳ شیر خروجی آب.
  • جنس بدنه تماما استیل نگیر.
  • قابل استفاده در هر مکان.
  • برق مصرفی ۲۲۰ ولت.
  • موتور : تایلندی یا سکاپ یا تکامسه.
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش در مدت مشخص.

قیمت خرید آب سرد کن صنعتی ۳ شیر تمام استیل نگیر

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *