آب سرد کن ۲ شیر تمام استیل با شیر فشار دهنده

آبسردکن استیل مدل آبسرد کن دو شیر تمام استیل ، طراحی مناسب و مقاومت قابل استفاده در مراکز تجاری مساجد مدارس و معابر عمومی است.

آبسردکن استیل مدل آبسرد کن دو شیر تمام استیل ، طراحی مناسب و مقاومت قابل استفاده در مراکز تجاری مساجد مدارس و معابر عمومی ، آبسردکن های ۲ شیره برای مکان هایی مناسب هستند که تعداد مصرف کننده گان حداکثر ۵۰ نفر هستند ، البته علاوه بر میزان مصرف عواملی همچون دمای محیط ، دمای آب ورودی و رطوبت محیط در انتخاب مدل آبسردکن تاثیر گذار است ، برای مکانهایی که آبسردکن دو شیره مناسب باشد باید قدرت کمپرسور و جنس بدنه را بر حسب عوامل تاثیر گذار فوق الذکر انتخاب نمود.
آبسرد کن های استیل دو شیر از جمله آبسرد کن های بسیار ایده آل و صنعتی برای محیط های مختلف هستند و توانای کارکرد تا سالیان مختلف با دوام بسیار بالا را دارا هستند ، از بهترین قطعات برودتی برای ساخت سیستم های سرمایشی این دستگاه و از بهترین نوع استیل برای ساخت بدنه آن استفاده می گردد ، قسمت منبع آب این آبسرد کن از استیل ۳۰۴ مخصوص مواد غذایی تجهیزات کافی شاپ ساخته می شود و با استفاده از جوش آرگون جوشکاری می گردد ، عایق کاری این دستگاه با استفاده از فوم تزریقی به عنوان یکی از بهترین انواع عایق ایزولاسیون مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه با آب معمولی و برق ۲۲۰ ولت معمولی شهری کار می کند و توانایی تامین آب خنک و گوارا و بهداشتی به میزان قابل توجه را دارا است.
بدنه این آبسرد کن از استیل خالص و غیر مغناطیسی تولید شده به نحوی که آهن ربا به آن نمی چسبد و آلیاژی از کروم و نیکل است و دارای طول عمر و دوام قابل توجهی است.

تولید کننده انواع آبسردکن استیل در مدل های مختلف

جهت خرید و اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    برای خرید از کجا سفارش بدم

  2. ناشناس گفت:

    لیست قیمت آبسرد کن رو برای من بفرستید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *