یخچال نوشیدنی عرض ۷۰ دو درب

یخچال نوشیدنی عرض 70 دو درب که توسط صنایع ایران تجهیز با برندهای مختلف با توجه به نوع و مدل آن به بازار ایران و کشورهای دیگر عرضه می شود.

 

خرید یخچال نوشیدنی از صنایع ایران تجهیز :

شرکت ما این افتخار را دارد که سالیان متمادی در زمینه تولید انواع یخچال‌ های صنعتی و معمولی مشغول به فعالیت است و تمامی محصولات تولیدی خود را با قیمتی بسیار مناسب و بالاترین کیفیت به بازار عرضه می‌کند. خط تولید صنایع ایران تجهیز در زمینه انواع یخچال‌ های نوشابه یا نوشیدنی بسیار فعال می باشد و یخچال نوشیدنی در سایزهای ۶۰ و ۷۰ و ۸۰ سانت توسط شرکت ما تولید می‌شود. اگر تصمیم به خرید یخچال نوشیدنی دارید، می‌توانید با مراجعه به وب سایت شرکت ما، نمونه‌ های مختلف یخچال نوشابه را مشاهده نمایید و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

 

 

این نوع یخچال نوشیدنی با استیکر و برچسب های مختلف با رنگ های گوناگون تولید می شود که دست مشتری را در انتخاب رنگ بندی و دکور خود باز می گذارد.

 

فروش اینترنتی انواع یخچال نوشیدنی توسط صنایع ایران تجهیز و فروش عمده یخچال نوشیدنی توسط شرکت ما و صادرات آن به تمامی نقاط دنیا انجام می شود که جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    سلام قیمت یخچال ۷۰ سانت رو برای من بفرستید
    ممنون

  2. ناشناس گفت:

    بنده از این مدل خریداری کردم خیلی عالیه

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *