یخچال نوشیدنی ۷ فوت استیکر مشکی

یخچال نوشیدنی 7 فوت استیکر مشکی که با توجه به درخواست مشتری استیکر سفارشی نصب شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش و ارسال آن به سراسر ایران و صادرات به تمامی نقاط دنیا توسط صنایع ایران تجهیز انجام می شود.

یخچال کوچک هتلی در انواع مختلف تولید شده که می توانید متناسب با نیاز خود نوع مورد نظر را در سایز های ۳، ۵، و ۷ انتخاب نمایید. صنایع ایران تجهیز با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش این اطمینان را به شما خواهد داد که در صورت هرگونه مشکل جنس خریداری شده قابلیت عودت داشته باشد. همچنین امکان ارسال محصول به سراسر ایران و جای جای نقاط جهان وجود دارد. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه کرده ایم:

یخچال کوچک هتلی

یخچال های کوچک هتلی یکی از لوازم پرکاربرد هتل ها هستند که در تمامی مصارف به کار می روند. شرکت ما انواع یخچال های کوچک هتلی را با بهترین کیفیت عرضه می نماید که می توانید بهترین و مرغوب ترین محصول را خریداری نمایید. یخچال های کوچک هتلی معمولا جهت قرار دادن در اتاق هتل ها استفاده می شود چرا که هم کوچک بوده و هم کاربرد های بسیاری خواهد داشت. این یخچال ها بهترین کارایی را داشته و امکان تنظیم دما نیز دارند. یکی از ویژگی های این یخچال ها امکان قرار دادن آن بر روی هر سطح و یا آویز کردن آن می باشد که قابل توجه بسیاری قرار گرفته است. یخچال کوچک هتلی مصرف کمی داشته و معمولا درجه مصرف انرژی آنها بین A و B متفاوت می باشد. صنایع ایران تجهیز با بکارگیری کادر مجرب و با استفاده از دستگاه های مدرن محصولاتی با کیفیت ارائه کرده که امکان خرید آن از مراکز مختلف امکان پذیر خواهد بود.

جهت اطلاع از نحوه خرید و قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۳۳۱۳۱۰۰۰-۰۲۱ یا ۰۹۱۲۰۴۶۵۲۱۴ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید

ارسال یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    سلام قیمتشو میخواستم بدونم

  2. ناشناس گفت:

    من از این مدل خریداری کردم و خیلی عالی هست

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *